HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Facebook

Hirdetések

Москва презентация олимпийской формы олимпийская форма Bosco одежда Зимняя Олимпиада Сочи-2014 Павел Буре пианист Денис Мацуев

© Fotó: Oroszország Hangja
 
Rekordszámú hirdető figyelmét keltette a Szocsi Téli Olimpia. A szerződések összege közel másfél milliárd dollárt teszi ki. Ez nemcsak a téli, hanem a nyári olimpiák abszolút csúcsa is.
 

A Szocsi Olimpia szervezői nemcsak azzal a tíz globális vállalattal kötött szerződést, amelyek a Nemzetközi Olimpiai Bizottság hagyományos partnerei, hanem nyolc nemzeti partnerrel is. Összehasonlításképpen, a 2012-es Nyári Londoni Olimpiának hét nemzeti szponzora volt.

Emellett a Szocsi 2014 Szervező Bizottságának három gazdasági partnere, 31 szállítócége és 46 olyan vallalata van, amely a játékok szimbólumait viselő ajándéktárgyak értékesítése után fizet majd a Szervező Bizottságnak. Várható, hogy több mint ötmillió ajándéktárgyat adnak el, és ezek után több mint 30 millió dollárt fizetnek ki a Bizottságnak.

Természetesen, a reklám-szerződések nem téríthetik meg az Olimpia minden költségét, de jelentős nyereséget hoznak – jegyzi meg Andrej Mamontov marketing szakértő:

Az Olimpia sokáig veszteséges vállalkozás volt, de az 1990-es évektől kezdve elég nagy jövedelmet hoz. Lehetséges, hogy az orosz olimpia is rekordösszegű jövedelmet hoz hazánknak.

Partnereink azt állítják, hogy számukra az olimpiai partnerségben az imázs a legfontosabb, és nem kereskedelmi haszonszerzés. Hiszen lehetőséget kapnak arra, hogy bemutassák termékeiket és márkájukat az Olimpia vendégeinek, akik a világ minden tájáról jönnek hozzánk - mondja Andrej Mamontov marketing szakértő:

Sok vállalat hosszú ideje szponzorálja az Olimpiát, és nem azért teszi, mert ez nagy jövedelmet hoz, hanem azért, mert ezt a hatást éveken, évtizedeken keresztül próbálja összegyűjteni, és akkor a fogyasztók az adott márkát összefüggésbe hozzák olyan érdekes és nagyszabású rendezvénnyel, mint amilyen az Olimpia.

Várható, hogy rekord számú reklám-szerződést kötnek a közvetítési időre Szocsi Olimpia alkalmából. Így például, az NBC, amely az egyik legnagyobb amerikai társaság, mára 800 millió dollár értékű hirdetési szerződést kötött, megdöntve ezzel a korábbi világrekordot. Szakértők nem kételkednek benne, hogy ez a szám növekedni fog, hiszen az olimpia az egyik legnagyobb televíziós világesemény. Valamennyi műsorszolgáltató hajlandó hatalmas összegeket fizetni a közvetítési jogért. És a reklámidő az Olimpia alatt valóban aranyat ér.

Címkék: olimpia téli olimpia Oroszország Nemzetközi Olimpiai Bizottság Sochi Szocsi Szocsi 2014 Szocsi olimpia Szocsi téli olimpia Sochi 2014 Szocsi olimpia 2014

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sochi2014.blog.hu/api/trackback/id/tr545797157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása